Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Vad ceva frumos in fiecare om si in tot ceea ce ne inconjoara. Cum ceva fara utilitate (ceva vechi, un rest, ceva incomplet) devine uimitor, magic si iti aduce bucurie? "Nu ti se da niciodata o dorinta fara sa ti se dea si puterea de a o duce la indeplinire. Totusi, e necesar sa muncesti pentru asta." Richard Bach. Blogul acesta a aparut datorita metaforei cum o bucati mici de material aparent inutile prin pasi concreti si perseverenta, pot fi transformate, pot deveni un accesoriu unic, minunat: deci te invit alaturi de mine intr-o calatorie in care sa descoperi cum poti transforma ceea ce acum in viata ta este aparent inutil, nefolositor, in ceva frumos, minunat, care sa iti aduca "magia bucuriei".

miercuri, 10 noiembrie 2010

Dalmatianul, Brosa alb -negru cu nr 101-Detalii oferta cursuri creatie

 Creaţii minunate,unicat,

  Am aceasta pasiune de a crea brose si clame unicat . Am început prin a crea flori si apoi mi-am dorit foarte mult sa creez fluturi. Dorinţa mea a fost atat de mare încat intr-o seara nu mai puteam dormi, m-am ridicat din pat si am creat un fluture.
 Suntem atat de norocoşi, Creatorul ne-a făcut după chipul si asemănarea sa, si a pus în interiorul nostru acest strop de magie, puterea noastră interioară de a crea. 
 Acest fluture alb si negru este creaţia cu nr 101, de aceea numele lui este dalmaţianul :).
 Din fizioterapie, prima meserie in care m-am specializat cu cca 14 ani în urma am fost fascinata de Ergoterapie, terapia prin munca si creatie , atunci cand cineva este bolnav ,are dureri, sau este nevoie sa isi recupereze  abilitatea de a face anumite mişcări, dacă are ceva de făcut, fiind atat de ocupat cu dorinţa de a duce la bun sfîrşit, de a crea un produs finit material, mintea conştientă uita de dureri si de limitari, si astfel recuperarea este cu mult accelerată.
 Aceste creatii unicat le si vand , la un pret simbolic de 20 ron bucata, insa scopul meu principal este de a va inavata si pe dv sa creati.

Va invit sa participati la cursurile organizate de mine :
 Ergoterapie-creaţie flori si fluturi ( brose si clame). Terapie prin munca, creaţie si culoare. Le puteţi face cadou 

Dalmatianul- brosa alb si negru, creatia cu nr 101 :), este fotografiata pe un capac de cutie cu diametrul de 8 cm.

, va puteţi înfrumuseţa îmbrăcămintea, accesoriile, le puteţi vinde, creaţiile dv. vor fi unicat!

Plecati acasa cu propria creatie realizata.

Odata invatata aceasta tehnica:
-       puteti crea cadouri unice pentru cei dragi
-       puteti sa va infrumusetati vestimentatia si casa
-       puteti sa va relaxati si eliberati de stress
-       sunteti admirat/a de cei din jur pentru culoarea si veselia accesoriilor dumneavoastra si, de ce nu,
-       puteti regasi sentimentul valorii si al utilitatii indiferent de varsta, chiar putand castiga ceva banuti din creatiile proprii.


Date contact:
Laura Witteveen
Telefon: 0722603916 / 0762834516 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu